Hŕstka vyvolených, ktorí si stihli uchmatnúť lístok, sa stretla na prvom affiliate meetupe HotDognet. Lístky sa vypredali rýchlo a mnohí ste sa nedostali do našej pivnice. Myslíme aj na vás a preto vám prinášame záznam z HotDognet #1.

Najväčším prínosom bol networking a diskusia pri bare. Naši publisheri mali možnosť vyspovedať pri bare aj známych úspešných publisherov a manažérov, napr: Michal Hradil, Tomáš Polakovič, Vlado Rejholec, Peter Chodelka. Toto je asi ten najväčší dôvod, prečo sa oplatí prísť osobne. Okrem hotdogov samozrejme.

Pár štatistík: Zjedlo sa 70 hotdogov, vypilo sa 4 a pol flašky Captaina Morgana, 1 fľaška Finlandie, 20-30 pív,… ostatné sme nestihli rátať 😀 Vydržali ste piť do pol druhej ráno.

Pevne veríme, že sa akcia všetkým páčila. Určite spravíme aj pokračovanie, preto sledujte náš Facebook.

 

Novinky a tipy pre publisherov

HotDognet začal prezentáciou noviniek siete, ktoré predniesol Štefan Polgári. Uviedol aj 5 nápadov na affiliate projekt, o ktorých sa následne horlivo diskutovalo v publiku.

 
Vo videu sme utajili Affiliate nápad č. 2, no môžete si ho pozrieť v Števovej prezentácií 🙂

 

 

XML feedy – Použitie a nasadenie

Po tom, čo som napísala článok o importe XML feedu do WordPressu, sa rozmnožili katalógové weby ako huby po daždi. Rozhodla som sa preto spraviť prezentáciu o tom, nad čím sa treba zamyslieť a že to celé nie je len o tom importe, ale o tom ako katalóg prepojiť s ďalším obsahom na webe.

 

 

 

Ako tvoriť internetový obsah

Vlado Rejholec porozprával o tom, ako tvoriť obsah pre webový projekt. Prebrali sme témy ako analýza kľúčových slov, formátovanie textu a paragrafy, nadpisy, interné/externé odkazovanie, nofollow/dofollow, obrázky, videá, buttony, call-to-action prvky na webe. Rejholec odhalil aj jeho najobľúbenejšie WordPress pluginy.

 

Prvý HotDognet – affiliate meetup úspešne za nami
4.88 z 8
The following two tabs change content below.
Katka Novotná

Katka Novotná

Affiliate Manager
Viac ako dva roky som pracovala na pozícií e-commerce marketér a zvyšovala som obraty rôznym eshopom. Niektoré z nich sa vyšplhali až na Shop Roku (ocenenie od Heureka.sk). Mám skúsenosti s PPC Adwords aj Facebook. Analytics mi je veľmi blízky. Pre reklamnú agentúru Wiktor Leo Burnett som pomáhala s UX/UI webových projektov a aplikácií pre veľkých klientov. Vo voľnom čase tvorím webové stránky založené prevažne na WordPresse.