Pripravte návštevníka na drahší nákup

Pripravte návštevníka na drahší nákup

Dobre to poznáte. Existuje affiliate kampaň na určitý eshop alebo produkt. Sami viete, že ten tovar na cieľovom eshope nemusí byť najlacnejší, a tak de facto môžete posielať návštevnosť, ktorá síce nakúpi, ale nie tam, kde by mala. Návštevníka síce produkt zaujme, prečíta si o ňom, no nakoniec ho hodí do Heuréky a kúpi inde. Sám to tak často robím. Každopádne, dá sa proti tomu bojovať?

Pripravte návštevníka na drahší nákup

Návštevník sa nerozhoduje len podľa ceny, ale aj podľa pridanej hodnoty a subjektívneho pocitu „bezpečného a overeného nákupu“. Teda aj keď kampaň nie je na eshop, ktorý je najlacnejší, dá sa s tým pracovať v procese, kým sa návštevník „preklikne“.

Teda je to akási predpríprava. Nedáme tam len button „kúpiť“, ale pridáme pár vecí, ktoré návštevníka presvedčia, že má nakúpiť PRÁVE a jedine tam. Pridať môžeme viacero prvkov, ktoré mu odkomunikujeme a budeme dúfať, že na ne nezabudne.

Ak teda propagujete eshop alebo priamo produkty z eshopu, nezabudnite myslieť na to, že návštevníka je potrebné pripraviť na nákup. Ukázať mu, že eshopu dôverujete a tak by mal aj on. Že ho odporúčate. Poznáme to aj zo života. Keď si idete niečo kúpiť, tak nakúpite tam, kde to je overené a bezpečné.

Zamyslite sa, ako a kde posielate návštevnosť. Dramaticky si môžete zvýšiť konverzný pomer.

Pripájame pár nápadov:

ilustracne_umiestnenia

Pripravte návštevníka na drahší nákup
5 z 4

Štefan Polgári
Štefan Polgári

V online marketingu sa pohybuje už viac ako 10 rokov. Spoluzaložil affiliate sieť DOGNET a affiliate marketingu sa venuje na profesionálnej úrovni. Spoločne s kolegami sa snažia tento odbor na Slovensku pozdvihnúť a zapojiť čo najviac publisherov.

Ďalšie články, ktoré by ťa mohli zaujímať

Akých inzerentov u nás nájdete?