Nové odmeňovanie v kampani NaturHouse SK

Nové odmeňovanie v kampani NaturHouse SK

Pre kampaň NaturHouse sme spolu s inzerentom vymysleli nové, lepšie a spravodlivejšie odmeňovanie.

Kampaň Naturhouse máme v sieti už nejaký ten piatok. Za čas pôsobenia si získala obľubu, no mali sme problém s kvalitou leadov (kontaktov). Vymysleli sme teda nový pricing a proces, ktorý prichádza do platnosti od 1.11.2015.

Nové vyhodnocovanie je plne automatizované. Prvá provízia prichádza s vyplnením kontaktu a overením cez SMS (0,80€) a následne, ak je človek zainteresovaný a dohodne si konzultáciu na pobočke, automaticky sa schvaľuje aj BONUS 4€. Celkovo tak za lead dostane publisher 4,80€. Následne sa už nerieši to, či človek prišiel na pobočku, alebo nie. Odmena je teda o 17% vyššia ako doteraz.

Odmeňovanie:

  • 0,80€ za vyplnený formulár overený cez SMS (automatické schválenie provízie hneď po overení cez SMS)
  • BONUS 4€ k leadu, ktorý pobočka kontaktujte a dohodne sa stretnutie na pobočke (schvaľované hneď, ako lead schváli pobočka)

V sieti sa nachádzajú 2 nové kampane – Naturhouse IFRAME a Naturhouse WEB. Ak používate bannery, použite kampaň „WEB“ a ak iframe formulár, tak verziu „IFRAME“. Prosíme o nahradenie do 1.11.2015, kedy sa stará kampaň pozastavuje.

Tešíme sa na vás v novej, ešte lepšej kampani NaturHouse 🙂

Nové odmeňovanie v kampani NaturHouse SK
5 z 2

Štefan Polgári
Štefan Polgári

V online marketingu sa pohybuje už viac ako 10 rokov. Spoluzaložil affiliate sieť DOGNET a affiliate marketingu sa venuje na profesionálnej úrovni. Spoločne s kolegami sa snažia tento odbor na Slovensku pozdvihnúť a zapojiť čo najviac publisherov.

Ďalšie články, ktoré by ťa mohli zaujímať

Akých inzerentov u nás nájdete?