A je to tu! Máme výsledky veľkého prieskumu publisherov. Realizoval sa minulý mesiac, zúčastnilo sa ho viac ako 130 publisherov. Mali vybrať čo je prvé, druhé a tretie nedôležitejšie pri výbere kampane, koľko majú obrat z affiliate kampaní a nakoniec, aké tematické oblasti používajú. Ďakujem za spoluprácu aj sieťam eSpolupráce a eHub, ktorý rozoslali dotazník svojim publisherom.

Nebudeme rozpisovať, čo vidíte pekne aj v infografike, len vypichneme zaujímavosti:

  • Províziu považujeme za najdôležitejší faktor výberu kampane
  • Segment Zdravie a výživa u publisherov ako téma nezaostáva až tak, ako sme si mysleli
  • Dĺžka cookie, ako faktor, bola až na chvoste rebríčka dôležitosti.

Postupne budeme odhaľovať ďalšie výsledky výskumu. Napríklad sa dozviete aj to, že najzarábajúcejších publisherov zaujíma na kampaniach niečo úplne iné, ako málo zarábajúcich 🙂

Budeme to dopĺňať do tohto článku, no hlavne, budeme to pridávať na náš Facebook profil, Twitter, LinkedIn a Google+. Tam sa to dozviete najskôr.

infografika

INFOGRAFIKA: výsledky prieskumu publisherov
4.5 z 8
The following two tabs change content below.
Štefan Polgári

Štefan Polgári

Executive director at Lead Media
V online marketingu sa pohybuje už viac ako 10 rokov. Spoluzaložil affiliate sieť DOGNET a affiliate marketingu sa venuje na profesionálnej úrovni. Spoločne s kolegami sa snažia tento odbor na Slovensku pozdvihnúť a zapojiť čo najviac publisherov.