Máte Facebook stránku, skupinu či veľa kamarátov? Zarábajte postovaním príspevkov.

Ako propagovať kampaň na sociálnych sieťach:

  • píšte príspevok za seba, nevydávajte sa za eshop/inzerenta
  • píšte pravdivo, žiadne zavádzanie – vychádzajte z informácií, ktoré má na webe inzerent
  • dajte príspevkom aj pridanú hodnotu. Nie len “hodiť” odkaz a postnúť, ale aj k produktu/stránke niečo napísať
  • nespamujte X-tími príspevkami denne v rôznych skupinách, poškodzujete tým dobré meno inzerenta
  • prečítajte si podmienky kampane, či tam náhodou nie je obmedzenie pre sociálne siete (napr: MP3.sk a ProgamingShop.sk vyžadujú aby na obrázku pri príspevku bolo aj logo obchodu)
  • pokiaľ je v kampani zakázané používať priame PPC reklamy, príspevok nemôžete propagovať reklamou
  • odporúčame používať aj skracovače adries, ako napríklad bit.ly. Pozor však na to, aby ste skracovali správny odkaz (Klasický textový odkaz)

Príklad propagácie inzerenta na Facebooku:

mbank

pro

chlo

alka

Ako používať affiliate na sociálnych sieťach?
4.5 z 8
The following two tabs change content below.
Katka Novotná

Katka Novotná

Affiliate Manager
Viac ako dva roky som pracovala na pozícií e-commerce marketér a zvyšovala som obraty rôznym eshopom. Niektoré z nich sa vyšplhali až na Shop Roku (ocenenie od Heureka.sk). Mám skúsenosti s PPC Adwords aj Facebook. Analytics mi je veľmi blízky. Pre reklamnú agentúru Wiktor Leo Burnett som pomáhala s UX/UI webových projektov a aplikácií pre veľkých klientov. Vo voľnom čase tvorím webové stránky založené prevažne na WordPresse.
Katka Novotná

Latest posts by Katka Novotná (see all)