PPC kampane a systémy sú najčastejšie koncipované do textových reklám, ktoré poznáme štandardne z AdSense, eTarget a pod. Momentálne prebiehajú snahy o zvýšenie efektivity textových reklám, a to obohatením o obrázky či ikony. Bannerové plochy sú ideálne na štandardné pozície v rámci jednak homepage, tak aj celého webu. Tam majú svoje stabilné miesto.

small-clanok-homepage-bannery

Stabilné miesta bannerov na webe

Stabilné miesta bannerov na webe

PPC reklama je ideálna do článkov a umiestnenie do textu ako takého. Na štandardných, bannerových pozíciách má textová reklama rapídne nižšiu efektivitu, preto je tam lepšie osadzovať klasické bannery.

small-clanok-nahlad-ppc

Miesto pre PPC je hlavne v článku

Miesto pre PPC je hlavne v článku

Najlepším a zároveň najmenej agresívnym procesom je umiestnenie affiliate linkov priamo do článku. Takto neoberáte o priestor bannery a ani PPC plochy.

Affiliate linky ako ideálny spôsob plného vypredania potenciálu textového obsahu webu

small-clanok-nahlad-affiliate-linky

Affiliate linky ako ideálny spôsob plného vypredania potenciálu textového obsahu webu

Kombináciou klasických metód predaja mediálneho priestoru s affiliate maximalizujete obchodný potenciál svojho projektu.

Affiliate sa dá využiť neštandardne a “vypredať” aj často nepredajný mediálny priestor. Najlepším príkladom je umiestnenie affiliate linkov do článkov a textu.

Affiliate ako doplnok PPC kampane
5 z 2
The following two tabs change content below.
Štefan Polgári
V online marketingu sa pohybuje už viac ako 10 rokov. Spoluzaložil affiliate sieť DOGNET a affiliate marketingu sa venuje na profesionálnej úrovni. Spoločne s kolegami sa snažia tento odbor na Slovensku pozdvihnúť a zapojiť čo najviac publisherov.
Štefan Polgári

Latest posts by Štefan Polgári (see all)