Ako integrovať do obsahu formuláre

Ako integrovať do obsahu formuláre

V našich kampaniach nájdete veľa takých, kde sa ponúka možnosť umiestniť priamo na stránku iframe formulár. Návštevník ho vyplní a tým splní akciu, za ktorú je publisher odmenený. Nemusí teda nikde odchádzať a svoju „úlohu“ splní na stránke publishera.

Kampaní, ktoré obsahujú takýto iframe, máme viac. Aktuálne sedem. Kompletný prehľad získate, ak sa pozriete na podstránku „Kampane„. Kde sa iframe nachádza, je jasne vyznačené v stĺpci „Iframe“.

Ako však s takýmto iframe formulárom naložiť?

Možností, ako ho integrovať je viacero:

  1. LANDING PAGE: ideálne je v projekte vytvoriť špeciálnu landing page, kde produkt popíšete a odpromujete. Následne stačí umiestniť na koniec iframe formulár a smerovať návštevníkov k vyplneniu
    • Reálna situácia: publisher má online magazín o zdraví. Chce propagovať kampaň Natur House, ale nechce umiestňovať bannery, čo je správne. Vytvorí tak radšej podstránku, landing page, kde odprezentuje produkt a vloží doň priamo iframe. Potom smeruje cez rôzne prvky návštevnosť na landing page a premieňa ju prostredníctvom iframe na leady – provízie.
  2. ČLÁNOK: pripraviť na danú tému článok a čitateľovi dať možnosť ihneď urobiť akciu. Napríklad požiadať o pôžičku, alebo sa niekde registrovať.
    • Reálna situácia: napíšte článok o tom, ako sa dá privyrobiť predajom kozmetiky. Čitateľom v ňom vysvetlíte, aké výhody má byť Avon Lady. Takýmto spôsobom hneď do článku pridáte možnosť vytvoriť dopyt, za čo dostanete províziu.
  3. SAMOSTATNÝ WEB: pokročilí publisheri tvoria priamo web stránky pre formuláre z kampaní. Urobia si napríklad stránku s pôžičkami a nasadia tam iframe formuláre pôžičkových kampaní. Alebo stránky o chudnutí a všetku aktivitu smerujú na to, aby sa ľudia prihlasovali na konzultácie.  Následne generuje cez PPC, SEO, social a pod. traffic. Ten prichádza na affiliate web a konvertuje na provízie. Čim je publisher lepší, tým má kvalitnejší traffic a vyšší konverzný pomer. Viac k tejto téme nájdete v našom článku Tvorba affiliate webov.

Ako získať návštevníkov na landing page, alebo do článku?

To, akým spôsobom bude publisher získavať návštevnosť „z vlastnej stránky na vlastnú stránku“, je už plne v jeho rukách. To je čaro landing pages.

  1. BANNEROVÉ POZÍCIE: na miesto neúčinných AdSense alebo Etarget PPC plôch v sidebare (bočný panel) venujte tento priestor návštevníkom a smerujte ich na landing page, ktorá im pomôže vyriešiť nejaký problém.
  2. ODPORÚČAME: toto čarovné slovíčko prenesie na návštevníka pocit pridanej hodnoty. Odporučte riešenie, ktoré nájdete na špeciálnej landing page. Tejto téme sme sa venovali v samostatnom článku Pripravte návštevníka na drahší nákup.
  3. MAILING: informujte o novej podstránke cez mailing. Neposielate ho? Chyba! Tejto problematike sme sa venovali v samostatných článkoch Nevyužitý potenciál mailov a Prečo neposielate newslettere?.
  4. TOP ČLÁNOK: ak máte magazín, nechajte affiliate článok s formulárom ako prvý. Na titulke, v sekcii, v „posledných článkoch“. Takto získate čitateľov bez nových reklamných prvkov. Proste využijete staré.
  5. OPAKOVANIE ČLÁNKU: čaro magazínu je v tom, že môžete článok „prebaliť“ a publikovať ho znova.
  6. POLOŽKA V MENU: pridajte do menu novú položku s odkazom na landing page alebo článok. Získate čítanosť.
  7. PRIVÁTNE SPRÁVY: máte fórum, alebo možnosť rozoslať privátne správy užívateľom? Dajte im tip na nový článok alebo sekciu. Neposielate reklamu, len odporúčate vlastný obsah a to je veľký rozdiel.
  8. SOCIÁLNE SIETE:  vyzdieľajte článok alebo stránku fanúšikom. Nebojte sa ani premium postov na Facebooku. Za pár Euro získate veľkú a cielenú návštevnosť komunity.
Iframe formuláre sú veľká výzva, no prinášajú dlhodobý efekt. Dovoľujú využívať alternatívne plochy a nezaťažujú návštevníka, pretože ide o „prirodzený“ obsah.
Ako integrovať do obsahu formuláre
Páčil sa ti článok?

Štefan Polgári
Štefan Polgári

V online marketingu sa pohybuje už viac ako 10 rokov. Spoluzaložil affiliate sieť DOGNET a affiliate marketingu sa venuje na profesionálnej úrovni. Spoločne s kolegami sa snažia tento odbor na Slovensku pozdvihnúť a zapojiť čo najviac publisherov.

Ďalšie články, ktoré by ťa mohli zaujímať

Akých inzerentov u nás nájdete?