Dobre to poznáte. Existuje affiliate kampaň na určitý eshop alebo produkt. Sami viete, že ten tovar na cieľovom eshope nemusí byť najlacnejší, a tak de facto môžete posielať návštevnosť, ktorá síce nakúpi, ale nie tam, kde by mala. Návštevníka síce produkt zaujme, prečíta si o ňom, no nakoniec ho hodí do Heuréky a kúpi inde. Sám to tak často robím. Každopádne, dá sa proti tomu bojovať?

Pripravte návštevníka na drahší nákup

Návštevník sa nerozhoduje len podľa ceny, ale aj podľa pridanej hodnoty a subjektívneho pocitu „bezpečného a overeného nákupu“. Teda aj keď kampaň nie je na eshop, ktorý je najlacnejší, dá sa s tým pracovať v procese, kým sa návštevník „preklikne“.

Teda je to akási predpríprava. Nedáme tam len button „kúpiť“, ale pridáme pár vecí, ktoré návštevníka presvedčia, že má nakúpiť PRÁVE a jedine tam. Pridať môžeme viacero prvkov, ktoré mu odkomunikujeme a budeme dúfať, že na ne nezabudne.

Ak teda propagujete eshop alebo priamo produkty z eshopu, nezabudnite myslieť na to, že návštevníka je potrebné pripraviť na nákup. Ukázať mu, že eshopu dôverujete a tak by mal aj on. Že ho odporúčate. Poznáme to aj zo života. Keď si idete niečo kúpiť, tak nakúpite tam, kde to je overené a bezpečné.

Zamyslite sa, ako a kde posielate návštevnosť. Dramaticky si môžete zvýšiť konverzný pomer.

Pripájame pár nápadov:

ilustracne_umiestnenia

Pripravte návštevníka na drahší nákup
5 z 4
The following two tabs change content below.
Štefan Polgári

Štefan Polgári

Executive director at Lead Media
V online marketingu sa pohybuje už viac ako 10 rokov. Spoluzaložil affiliate sieť DOGNET a affiliate marketingu sa venuje na profesionálnej úrovni. Spoločne s kolegami sa snažia tento odbor na Slovensku pozdvihnúť a zapojiť čo najviac publisherov.